De beste zorg voor uw cliënt

Evean helpt

De beste zorg leveren voor uw cliënten, daar gaan we voor. Dit kan alleen door goede samenwerking met zorgprofessionals. Bij Evean helpen we u bij het leveren van de juiste zorg die uw cliënt nodig heeft. Bekijk de regiokaart voor een overzicht van onze locaties en werkgebieden.

Klik hier voor de actuele wachttijden.

Voor welke zorg kan ik terecht?

Bij ons kunt u terecht voor:

  • Eerstelijns verblijf (ELV) voor tijdelijk verblijf (regulier en acuut)
  • Geriatrische revalidatiezorg (GRZ)
  • Crisiszorg (Wlz) voor spoedopname verpleeghuis PG of SOM
  • Verpleeghuiszorg, verzorgingshuiszorg
  • Verzorgd wonen
  • Thuiszorg
  • Dagbesteding
  • Ondersteuning bij het aanvragen van een indicatie bij het CIZ
  • Consultatie door Specialist Ouderengeneeskunde
  • GZSP-zorg

Voor wie bedoeld?

Evean biedt hulp, ondersteuning, advies en informatie aan verwijzers in de eerste- of tweedelijnszorg. Heeft u vragen over zorg, wilt u zorg aanvragen voor uw cliënt / patiënt of bent u op zoek naar advies? Bel of mail ons dan via onderstaande contactgegevens:

Voor patiënten ELV laag & hoog complex (met een acute reden) of Crisis (WLZ Somatiek of PG):

Voor niet acute zorg, GRZ / WLZ 

Voor aanvragen Thuiszorg:

Medische behandelaren:

  • Voor vragen met betrekking tot cliënten die onder zorg SOG (specialist ouderengeneeskunde) vallen, voor contact met één van onze medische behandelaren kunt u contact opnemen via: Medisch Loket Behandelzaken 075-6472513 – medischloketbz@evean.nl. Het medisch loket is alleen bereikbaar voor zorgverleners familie en instanties die informatie willen hebben over revalidanten of verpleeghuisbewoners. De andere medische behandelaren kunnen via hun eigen secretariaat worden gebeld. Verwijzingen voor consulaties kunnen via Zorgdomein aangevraagd worden

Daarom Evean:

  • Snel passende (multidisciplinaire) zorg vinden voor uw cliënten
  • U heeft altijd inzicht in behandelplannen 
  • U ontvangt actuele rapportages

Transmuraal incident melden (TIM)

Een incident dat zich voordoet in de zorgketen, dus buiten Evean noemen we een transmuraal incident. Het kan te maken hebben met het verplaatsen van de cliënt in de keten of omdat er meerdere disciplines of zorginstanties betrokken zijn. Het is belangrijk dat zorgcollega’s in de keten elkaar op de hoogte stellen van een incident, processen te verbeteren en herhaling te voorkomen. Om deze problemen te kunnen signaleren én ervan te leren is er mogelijkheid om deze problemen te melden middels een zogeheten TIM-formulier. 
Lees hier hoe je een TIM melding kunt doen

Passende zorg

Wij vinden de samenwerking met verwijzers erg belangrijk. Speciaal voor u is een video gemaakt in samenwerking met een aantal andere zorgorganisaties in de regio. We nemen graag onze verwijzers mee in onze visie op Passende zorg in de thuiszorg. De video bekijkt u hier: https://youtu.be/yPJxgVXkIp4