De beste zorg voor uw cliënt
De beste zorg leveren voor uw cliënten, daar gaan we voor. Dit kan alleen door goede samenwerking met zorgprofessionals. Bij Evean helpen we u bij het leveren van de juiste zorg die uw cliënt nodig heeft. Bekijk de regiokaart voor een overzicht van onze locaties en werkgebieden.
Voor welke zorg kan ik terecht?
Bij ons kunt u terecht voor:
- Eerstelijns verblijf (ELV) voor tijdelijk verblijf (regulier en acuut)
- Geriatrische revalidatiezorg (GRZ)
- Crisiszorg (Wlz) voor spoedopname verpleeghuis PG of SOM
- Verpleeghuiszorg, verzorgingshuiszorg
- Verzorgd wonen
- Thuiszorg
- Dagbesteding
- Ondersteuning bij het aanvragen van een indicatie bij het CIZ
- Consultatie door Specialist Ouderengeneeskunde
- GZSP-zorg
Voor wie bedoeld?
Evean biedt hulp, ondersteuning, advies en informatie aan verwijzers in de eerste- of tweedelijnszorg. Heeft u vragen over zorg, wilt u zorg aanvragen voor uw cliënt / patiënt of bent u op zoek naar advies? Bel of mail ons dan via onderstaande contactgegevens:
Voor patiënten ELV laag & hoog complex (met een acute reden) of Crisis (WLZ Somatiek of PG):
- Coördinatiepunt Ouderenzorg Noord-Holland (incl. Zaanstreek): 085 029 71 21
- Verwijspunt 020 (Amsterdam): 020-262 81 12
- Aanmeldportaal Zuid Kennemerland / CAZHEM: 088-118 92 11
Voor niet acute zorg, GRZ / WLZ
- Afdeling Zorgbemiddeling Intramuraal 088 383 37 01 - zorgbemiddelingintramuraal@evean.nl
Voor aanvragen Thuiszorg:
- Afdeling Zorgbemiddeling Extramuraal 088 383 37 01 - zorgbemiddelingextramuraal@evean.nl
- Afdeling Verzorgd Wonen 088 383 37 01 - verzorgdwonen@evean.nl
Medische behandelaren:
- Voor vragen met betrekking tot cliënten die onder zorg SOG (specialist ouderengeneeskunde) vallen, voor contact met één van onze medische behandelaren kunt u contact opnemen via: Medisch Loket Behandelzaken 075-6472513 – medischloketbz@evean.nl. Het medisch loket is alleen bereikbaar voor zorgverleners familie en instanties die informatie willen hebben over revalidanten of verpleeghuisbewoners. De andere medische behandelaren kunnen via hun eigen secretariaat worden gebeld. Verwijzingen voor consulaties kunnen via Zorgdomein aangevraagd worden
Daarom Evean:
- Snel passende (multidisciplinaire) zorg vinden voor uw cliënten
- U heeft altijd inzicht in behandelplannen
- U ontvangt actuele rapportages
Transmuraal incident melden (TIM)
Een incident dat zich voordoet in de zorgketen, dus buiten Evean noemen we een transmuraal incident. Het kan te maken hebben met het verplaatsen van de cliënt in de keten of omdat er meerdere disciplines of zorginstanties betrokken zijn. Het is belangrijk dat zorgcollega’s in de keten elkaar op de hoogte stellen van een incident, processen te verbeteren en herhaling te voorkomen. Om deze problemen te kunnen signaleren én ervan te leren is er mogelijkheid om deze problemen te melden middels een zogeheten TIM-formulier.
Lees hier hoe je een TIM melding kunt doen
Passende zorg
Wij vinden de samenwerking met verwijzers erg belangrijk. Speciaal voor u is een video gemaakt in samenwerking met een aantal andere zorgorganisaties in de regio. We nemen graag onze verwijzers mee in onze visie op Passende zorg in de thuiszorg. De video bekijkt u hier: https://youtu.be/yPJxgVXkIp4